lauantai 19. lokakuuta 2013

MO!

Ei oo nyt tullu kirjoteltuu paljoo ku on ollu kouluu ja kaikkee D:
Mut nyt aattelin taas kirjotella vähäsen :33

Juu eli tulin tänää kotii ku olin mun kamujen(Morson ja Helunan) kanssa Varkki yössä. Siel oli kaikkee ohjelmaa jne. Katottii elokuva, sit laulettii, leikittii semmost jänskää leikkii jossa yks tyyppi meni piiloo ja sit muiden piti mennä ettii sitä. Sit ku sä olit löytäny sen sun piti mennä sen kans sinne samaa piiloo ja olla ihan hiljaa, kunnes ne muut löytää teijät(Joo oon huono selittäjä x3)
  Ja nythän on siis syysloma ja mulla on koko viikko ihan sika kiire :D:D Ensin olin tuol varkki yössä, sit maanantaina meen mun kamulle yöks, Sit mennää mun serkuille, ja perjantaina meen mun toiselle kaverille yöks :)  
  Ja pitäs viellä opetella se Apostolien Tunnustus ulkoo xD Se alku on helppo mut sit se Pyhä Henki/Se loppu on hankala D: Ja minä hyvä ihminen sain Maantiedon kokeesta 7+, koska luulin, että koe on vasta perjantaina mutta se olikin jo torstaina :l 
  Siskolle tulee tänää jtn kamui kylää klo 13.00 aikaan. ja mä tylsistyn kuoliaaksi täällä koneen ääressä/Gosussa/Kirjoittamassa blogia c:

No joo. Ei mul sit muuta ollukkaan :333
Kirjottelen sit taas joskus :#3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti