keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Moii!

                              Hei vain rakkaille lukijoilleni:)
Hei miten menee mulla menee hyvin. 
Iskä tuli tänää koululle korjaa sitä pianoo. Liimattiin sitte palat vaa paikoille ei siina sen kummenpaa.
Huommeen ajattelin laittaa tänne vähän kuvii mitä otin tänää koulun jälkee ku en tänää enää ehi.
Huommeen tulee taas isän tyttö klo 19:30 pitäis kattoo ku on jääny pari kertaa välii.
Mut eipä täs sen kummempaa... Olin äskö kirjottamas jtn nmut unohin sen. XD Hih oon aika viisas.
No eipä mul oo mitää sen enempää. Huommeen Biologia ja Maantiedon koe. Harjottelen täs samal opinajassa:D
Saan siit kokeest kyl varmaa 4-7. En nimittäin oo mikää paras näis aineis.
Itseasiassa oon surkee Uskonnossa,Historiassa,BjaM mut muissa aineis ihan hyvä.
Ja oon sit 5luokalla. Ja jos kokeet on nyt nii vaikeit nii mitä ne on sit ylä-asteella.
joo on ne kyl ylä-asteel aika vaikeit koska mul on kolme iso-siskoo ja 2 niist on jo lukios ja yks 9.
Hih täst tekstist tulee aika pitkä ky yleensä kirjotan aika lyhyit mut eikai se haittaa.
Pitääs viel liittyy kamun blogin lukijaks......
Eipä mul tän enempää asiaa ollu. Eli siis......

                      Nähdään Huomenna
T:Saimuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti